Best jadi speaker...masa Artistry night

Best jadi speaker...masa Artistry night

Monday, March 10, 2008

online motivasi


Di bawah ni adalah petikan imej rupa bentuk blog Motivasi Kejayaan yang baru.


Taip saja perkataan motivasi, kejayaan atau motivasi diri di Yahoo mahupun Google, Anda pasti akan berjumpa dengan blog saudari Norakmal di page pertama. Bagi saya, dia seorang penulis yang bagus, berkarisma dan punya stail tersendiri.
Satu lagi, penulisannya lahir dari hati, simple dan straight forward.
Tak banyak bahan-bahan motivasi dalam bahasa Malaysia yang kita boleh temui di Internet. Menyedari kekurangan ini, saudari Norakmal mengambil inisiatif membangunkan blog Motivasi Kejayaan agar kita semua boleh mendapatkan artikel-artikel motivasi dan pembangunan diri secara online di Internet.
tidak lama lagi blog Motivasi Kejayaan akan menjadi popular satu hari nanti, menjadi tempat rujukan motivasi di Internet disamping menyediakan tips, video motivasi mahupun konsultasi percuma melalui email. Saya melihat potensi yang besar dalam pasaran Internet Malaysia, kini saudari Norakmal sedang bergerak ke arah itu.
Mari kita berikan sokongan padu kepada saudari Norakmal. Untuk pengetahuan Anda, saudari Norakmal juga merupakan salah seorang dari 25o email subscribers dan merupakan pengunjung tetap blog Shueqry Berkata.
Thank You

No comments: